Повернутися до звичайного режиму

2020/2021 н.р.


КОМПЕТЕНТІСНИЙ ПІДХІД ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ

Підготувала Чоботару А.В.

Документ


Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури

Підготувала Гречка Н.Г.

/Files/images/1_2021_rk/2021-04/Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови.jpg


Реалізація компетентнісного підходу у формуванні ключових компетентностей на уроках англійської мови

Підготувала Токар Н.М.

/Files/images/1_2021_rk/2021-04/Реалізація компетентнісного підходу у формуванні ключових компетентностей на.jpg


Вчитель початкових класів - Василашко Л.Т.

Технологія розвивального навчання в початковій школі

(презентація)


Підготувала Токарюк Н.М.

Сучасні освітні тенденції і технології, інструменти розвитку креативного мислення

(презентація)


Підготувала Ткачук І.В.

Креативна стратегія Уолта Діснея
як інструмент вирішення творчих завдань

Документ

Презентація


Формування ключових компетентностей учнів на уроках біології

Підготувала Гуменюк М. В.

Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти вимагає будувати навчально-виховний процес на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів. Особистісно зорієнтований підхід до навчання забезпечує розвиток академічних, соціокультурних, соціально-психологічних та інших здібностей учнів, діяльнісний спрямований на розвиток умінь і навичок учня, застосування здобутих знань у практичних ситуаціях, а компетентнісний сприяє формуванню ключових, загально-предметних і предметних компетентностей.

До ключових компетентностей, які необхідно сформувати в учнів при вивченні біології, належать:

Детальніше в Документі


Формування ключових компетентностей учнів на уроках хімії

Підготувала Палагнюк О.О.

Нині суспільство живе в період великих соціальних зрушень. Зміна основних соціальних концепцій зумовила зміну концепції освіти. На сучасному етапі основним завданням загальної середньої освіти є формування особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань. Система навчання направлена на те, що учні повинні думати, розуміти суть речей, осмислювати ідеї і вже на основі цього вміти шукати потрібну інформацію і застосовувати її в конкретних умовах. Для цього потрібно виробити в школярів мотиви і цілі навчальної діяльності, сформувати вміння здобуті знання застосовувати в практичній діяльності.

Реалізація нових завдань освіти потребує нових підходів, враховує особистості учнів, їх потреби і інтереси...

Детальніше в Документі


2019/2020 н.р.

Інформаційна компетентність як запорука ефективного навчання.

Підготувала Муравецька О.Д.

- Що заважає школярам ефективно працювати з

інформацією та як з цим боротися?

-Як не загубитись у світі, перенасиченому

інформацією?

У сучасному світі, де інформаційні потоки неймовірно насичені, успішним стає той, хто швидко знаходить необхідне, відсіюючи непотрібне. Тому завдання вчителя – не лише ефективно застосовувати це вміння самому, але й навчити йому учнів. Це називається інформаційна компетентність.

Ті діти, які нею володіють, відчувають себе шукачами знань – вони не губляться у фактах, вчаться знаходити та оцінювати інформацію, необхідну для вирішення завдань, можуть якісно працювати з різними її формами, застосовувати свої знання на практиці.

Детальніше в Документі


Формування ключових наскрізних компетентностей

Підготувала Руснка С.М.

Новий етап у розвитку шкільної освіти пов'язаний з упровадженням компетентнісного підходу до формування змісту та організації навчального процесу. Це вимагає певного підвищення професійної майстерності вчителя, доозброєння його новими знаннями, сучасними компетенціями, методами і технологіями, які б дозволили йому пере­будувати навчально-виховний процес відповідно до нових вимог і підходів.

Одним із завдань , які вирішує сучасна школа, є формування духовно, інтелектуально, психологічно підготовленого до самостійного життя випускника. Сьогодення диктує, що суспільству потрібна професійно-компетентна молодь, яка вміє швидко адаптуватися в нестабільних умовах, здатна до ризику, самостійного вибору сфер діяльності, поведінки, орієнтованої на успіх, саморегуляцію. Життєвий успіх особистості – це результат стратегії й тактики, він твориться на основі системи цінностей, мотиваційної сфери та сформованого ідеалу свого майбутнього.

Детальніше в Документі


Кожен урок — це творчий пошук

Підготувала Гуменюк М.В.

"Будьте самі шукачами, дослідниками. Не БУде вогнику у вас — вам ніколи не запалити його в інших" ( В. Сухомлинський)

Сьогодні вже неможливо навчати традиційно: у центрі навчально-виховного процесу має бути учень. Від його активності на уроці, вміння працювати з учителем, однокласниками залежить успіх в опануванні програмового матеріалу. На жаль, дітей зазвичай більше хвилюють оцінки, ніж сам процес навчання. Проте шкільні оцінки не визначають майбутнє дитини. Як навчити дитину вчитися самостійно? Як уникнути пасивності учнів на уроці? Як "свій" урок зробити "їхнім" уроком? Як учительське "треба" перетворити на учнівське "хочу"? Що зробити, щоб учні не відсиджувалися, а проявляли себе? Як зробити урок цікавим, різноманітним, ефективним, щоб діти не втрачали цікавості до здобуття знань, щоб "тягнулися" до додаткової літератури?

УНІВЕРСАЛЬНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ, ЩО СТАНУТЬ У ПРИГОДІ ВСІМ УЧИТЕЛЯМ-ПРЕДМЕТНИКАМ

  • «Метод проектів»
  • «Велике коло»
  • «Аналіз дилеми (проблеми)»
  • «Мозковий штурм»
  • Метод «Броунівський рух»
  • Метод «Джигсо»
  • Метод «Займи позицію»
  • «Акваріум»
  • Метод «Прес»
  • «Ток-шоу»

Детальніше: wym-1575547161949


У ПОШУКАХ НОВИХ МЕТОДИК…

Підготувала Чоботару А.В.

Реформа української школи спрямована на переорієнтування процесу навчання на розвиток особистості учня, навчання його самостійного опанування нових знань. Компетентнісна освіта зорієнтована на практичні результати, досвід особистої діяльності, вироблення взаємин, що зумовлюють принципові зміни в організації навчання, яке має спрямування на розвиток конкретних цінностей і життєво необхідних знань та вмінь учнів.

Про компетентнісний підхід до формування змісту освіти зазначено в Державних стандартах освіти, його реалізовано в Критеріях навчальних досягнень учнів. Під компетентнісним підходом розуміють спрямованість освітнього процесу на формування й розвиток ключових (базових, основних, надпредметних) та предметних компетентностей особистості.

Поняття компетентність традиційно вживають у значенні коло повноважень, а компетентність пов’язана з обізнаністю, авторитетністю, кваліфікованістю, тому в педагогічному сенсі доцільно застосовувати саме термін компетентність.

Весь матеріал можна переглянути у документі : У ПОШУКАХ НОВИХ МЕТОДИК…Формування ключових наскрізних компетентностей

Документ

Формування ключових наскрізних компетентностей

Підготувала Палагнюк О.О.

Якщо в однієї людини є яблуко й у іншої є яблуко,

то після обміну в них залишиться по одному яблуку.

Але якщо в однієї людини є ідея і в іншої є ідея,

то після обміну в них залишиться по дві ідеї.

Дж. Б. Шоу

Новітнє суспільство висуває до освіти нові вимоги, однією з яких є формування особистостей, що спроможні ухвалювати неординарні рішення й ефективно налагоджувати взаємини у швидкоплинній реальності. Активність, самостійність, творчість, здатність адаптуватися до стрімких змін — ці риси особистості дуже важливі на сучасному етапі історичного розвитку, а їх формування потребує реалізації нових підходів до процесу навчання.

Кiлькiсть переглядiв: 6715

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.