Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівліПослуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку:

1. ID номер: UA-2023-12-12-020742-a

2. Предмет закупівлі:Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні вимоги

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку:

· режим надання послуг з забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку:

- у робочі дні в робочий час згідно графіку роботи замовника (понеділок – п’ятниця: з 08:00 год до 18:00 год;

- всього годин з надання послуг з забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку на 2024 рік – 2070,00 годин;

· кількість працівників одночасно: одна особа;

· кількість постів: 1 (один);

  • адреса розміщення поста: 58018, Україна, місто Чернівці, вул. Фізкультурна,5
  • забезпечення надання Послуг - нагляд за об’єктом Замовника;

· проведення пропускного та внутрішньо об’єктового режиму;

· не допущення проникнення сторонніх осіб, розкрадання і псування майна та обладнання, які розміщуються на контрольованій території, охорона громадського порядку;

· забезпечення контролю ввозу/вивозу (заносу/виносу) матеріальних цінностей з території об’єкта, взаємодія з правоохоронними органами.

Нормативно-правові вимоги:

Учасник повинен провадити свою діяльність згідно з вимогами Закону України «Про охоронну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України № 960 від 18.11.2015 р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» та постанови Кабінету Міністрів України № 97 від 11.02.2013 р «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності».

4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Орієнтовний графік надання послуг:

Місяць Кількість робочих днів, в які повинні надаватися Послуги Загальна кількість годин надання Послуг
Січень 2024 р. 23 230
Лютий 2024 р. 21 210
Березень 2024 р. 21 210
Квітень 2024 р. 22 220
Травень 2024 р. 23 230
Червень 2024р. 10 100
Вересень 2024 р. 21 210
Жовтень 2024 р. 23 230
Листопад 2024 р. 21 210
Грудень 2024 р. 22 220
Всього 207 2070

Детальніше у файлах тендерної документації:

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-12-020742-a


Послуги з організації шкільного харчування

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівліПослуги з організації шкільного харчування:

1. ID номер: UA-2023-12-12-005588-a

2. Предмет закупівлі:Послуги з організації шкільного харчування

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Конкретна назва предмету закупівлі Очікувана кількість, діто-днів (шт) Загальна очікувана кількість, діто-днів (шт)
зимовий період: січень, лютий весняний період: березень, квітень, травень
обіди 1-4 кл. обіди 5-9 кл. обіди 10-11 кл. обіди 1-4кл. обіди 5-9 кл. обіди 10-11 кл.
Послуги з організації шкільного харчування 3103 3364 348 5350 5800 600 18565

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

Якість послуг повинна відповідати Закону України «Про охорону дитинства», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011р. № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість», постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.10.2023 № 990-р «Про схвалення Стратегії реформування системи шкільного харчування до 2027 року та затвердження операційного плану заходів з її реалізації у2023-2024 роках», спільного наказу Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 р. № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» наказу Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020р. № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 20.02.2013 № 144 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил»; Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».

4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Гранична вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах (групах); дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»; дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей з числа осіб, визначених у статті 10, 101 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», які мають відповідні підтверджуючі документи, встановлена згідно рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради № 617/32 від 25.10.2022 р.

Згідно отриманої інформації щодо кількості дітей пільгових категорій, які мають право на безоплатне харчування, з врахуванням граничної вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій встановленої рішенням Виконавчого комітету Чернівецької міської ради «Про встановлення граничної вартості гарячого харчування для учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади на січень-травень 2023/2024 навчального року» від 28.11.2023 р. № 801/27.. було проведено розрахунок вартості закупівлі, а саме:

- у січні-лютому 2024 року відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню обідів для пільгових категорій учнів ЗЗСО Чернівецької міської територіальної громади на зимовий період 2023-24 р. погодженого Головним управлінням Держпродспоживслужби у Чернівецькій області та затвердженого Управлінням освіти Чернівецької міської ради (Додаток до тендерної документації);

- у березні, квітні, травні 2024 року відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню обідів для пільгових категорій учнів ЗЗСО Чернівецької міської територіальної громади на весняний період 2024 р., погодженого Головним управлінням Держпродспоживслужби у Чернівецькій області та затвердженого Управлінням освіти Чернівецької міської ради (Додаток до тендерної документації).

Детальніше у файлах тендерної документації:

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-12-005588-a


Електрична енергія

Обґрунтуваннятехнічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначеннявідповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі –Електрична енергія

1. ID номер: UA-2023-12-14-004032-a

2. Предмет закупівлі: Електрична енергія

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.

Детальний опис предмета закупівлі.

Назва предмета закупівлі Електрична енергія
Код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 09310000-5 - електрична енергія
Категорія площадки вимірювання Споживача Замовник належить до групи «А», «Б» площадок вимірювання споживачів
Клас напруги Клас напруги ІІ
Одиниці виміру кВт*год
Кількість, кВт/год 40990
Строк поставки товару Цілодобово з 01.01.2024рр. до 31.12.2024р. включно.

Місце поставки товару: .

На межі балансової належності між оператором системи розподілу та споживачем.

Точки розподілу електричної енергії розташовані за адресами:

Заклад освіти: м.Чернівці, вул. Фізкультурна,5

Мета використання товару: для задоволення потреб у споживанні електричної енергії об’єктів замовника (споживача).

Вимоги щодо якості електричної енергії.

Параметри якості електричної енергії в точках приєднання Споживача у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (ДСТУ EN 50160:2014).

4. Особливі вимоги до предмета закупівлі.

Постачання електричної енергії замовнику (споживачу) повинні відповідати нормам чинного законодавства України:

● Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII;

● Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310;

● Кодексу системи передачі, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 309;

● Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 312;

● інших нормативно-правових актів, прийнятих на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII.

Послуги з розподілу електричної енергії сплачуються Споживачем/Замовником самостійно безпосередньо оператору системи розподілу відповідно до договору про надання послуг з розподілу, укладеного між оператором системи розподілу та Споживачем/Замовником.

До ціни пропозиції учасник не включає послуги з розподілу електричної енергії.

Обґрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення предмета закупівлі: розмір бюджетного призначення визначено відповідно до прогнозованих кошторисних призначень за КПКВК 0611021 "Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти".

Визначення потреби здійснено на підставі аналізу фактичного постачання товару для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Розрахунок очікуваної вартості було здійснено з використанням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі закупівельних цін попередніх періодів.

Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі здійснення аналізу цін згідно результатів торгів РДН, що оприлюднено на офіційному сайті оператора ринку, а також згідно прогнозних розрахунків до кошторисних призначень замовника на 2024 рік.

Детальніше за посиланням та у файлах:

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-14-004032-a

Тендерна документація


Послуги з організації шкільного харчування

08.08.2023

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівліПослуги з організації шкільного харчування:

  1. ID номер:UA-2023-08-08-012417-a

2. Предмет закупівлі:Послуги з організації шкільного харчування

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

Конкретна назва предмету закупівлі Очікувана кількість, діто-днів (шт) Загальна очікувана кількість, діто-днів (шт)
Осінній період: вересень, жовтень, листопад Зимовий період: грудень
обіди 1-4 кл. обіди 5-9 кл. обіди 10-11 кл. обіди 1-4кл. обіди 5-9 кл. обіди 10-11 кл.
Послуги з організації шкільного харчування 4284 4080 663 1092 1040 169 11328

Якість послуг повинна відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», вимогам ДСанПіНу 2.2.4-171-10, Наказу Мінагрополітики України №39 від 10.02.2016р., Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ №908 від 03.07.2006р., Закону України «Про дитяче харчування», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та іншими чинними нормативно-правовими актами. Якість продуктів харчування та виготовлені з них страви повинні відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТів, іншим нормативним документам.

4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Гранична вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах (групах); дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»; дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей з числа осіб, визначених у статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», які мають відповідні підтверджуючі документи, встановлена згідно рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради № №447/14 від 11.07.2023 р.

Згідно отриманої інформації щодо кількості дітей пільгових категорій, які мають право на безоплатне харчування, з врахуванням граничної вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій встановленої рішенням Виконавчого комітету Чернівецької міської ради № №447/14 від 11.07.2023 р. було проведено розрахунок вартості закупівлі, а саме:

- обід на осінній період (вересень-листопад 2023 року) для учнів 1-4 класів – 44,63грн; для учнів 5-9 класів – 53,34 грн; для учнів 10-11 класів – 59,55 грн закладів загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади;

- обід на зимовий період (грудень 2023 року) для учнів 1-4 класів – 48,25грн; для учнів 5-9 класів – 57,13 грн; для учнів 10-11 класів – 63,61 грн закладів загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади.

Детальніше у файлах тендерної документації:

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-08-012417-a


Послуги з організації шкільного харчування

08.05.2023

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівліПослуги з організації шкільного харчування:

1. ID номер: UA-2023-05-08-005508-a

2. Предмет закупівлі: Послуги з організації шкільного харчування

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

Конкретна назва предмету закупівлі кількість, діто-днів (шт) Загальна очікувана кількість, діто-днів (шт)
Літній період: червень
обіди 1-4кл. обіди 5-9 кл. обіди 10-11 кл.
Послуги з організації шкільного харчування 984 960 156 2100

Якість послуг повинна відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», вимогам ДСанПіНу 2.2.4-171-10, Наказу Мінагрополітики України №39 від 10.02.2016р., Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ №908 від 03.07.2006р., Закону України «Про дитяче харчування», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та іншими чинними нормативно-правовими актами. Якість продуктів харчування та виготовлені з них страви повинні відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТів, іншим нормативним документам.

4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Гранична вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах (групах); дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»; дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей з числа осіб, визначених у статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», які мають відповідні підтверджуючі документи, встановлена згідно рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради № 617/32 від 25.10.2022 р.

Згідно отриманої інформації щодо кількості дітей пільгових категорій, які мають право на безоплатне харчування, з врахуванням граничної вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій встановленої рішенням Виконавчого комітету Чернівецької міської ради 238/9 від 25.04.2023 р.. було проведено розрахунок вартості закупівлі, а саме:

- обід на літній період (червень 2023 року) для учнів 1-4 класів – 48,13грн; для учнів 5-9 класів – 56,65 грн; для учнів 10-11 класів – 63,27 грн закладів загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади.

Детальніше у файлах тендерної документації:

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-08-005508-a


Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі –Електрична енергія

  1. ID номер: UA-2022-12-05-018046-a

2. Предмет закупівлі: Електрична енергія

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.

Детальний опис предмета закупівлі.

Назва предмета закупівлі Електрична енергія
Код ДК 021:2015 09310000-5 - електрична енергія
Категорія площадки вимірювання Споживача Замовник належить до групи «А», «Б» площадок вимірювання споживачів,
Клас напруги Клас напруги ІІ
Одиниці виміру кВт/год
Кількість, кВт/год 38816
Очікувана вартість закупівлі, джерело фінансування 184376,00грн, бюджет громади
Строк поставки товару Цілодобово з 01.01.2023 до до 31.12.2023 включно.

Місце поставки товару:
На межі балансової належності між оператором системи розподілу та споживачем.
Точки розподілу електричної енергії розташовані за адресами: Заклад освіти: м.Чернівці, вул. Фізкультурна,5

Мета використання товару:
для задоволення потреб у споживанні електричної енергії об’єктів замовника (споживача).

Вимоги щодо якості електричної енергії.
Параметри якості електричної енергії в точках приєднання Споживача у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (ДСТУ EN 50160:2014).

Особливі вимоги до предмета закупівлі.
Постачання електричної енергії замовнику (споживачу) повинні відповідати нормам чинного законодавства України:
● Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII;
● Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310;
● Кодексу системи передачі, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 309;
● Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 312;
● інших нормативно-правових актів, прийнятих на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII.

Послуги з передачі та розподілу електричної енергії:
До ціни пропозиції учасник зобов’язаний включити витрати на послуги з передачі електричної енергії за регульованим тарифом.

Послуги з розподілу електричної енергії сплачуються Споживачем/Замовником самостійно безпосередньо оператору системи розподілу відповідно до договору про надання послуг з розподілу, укладеного між оператором системи розподілу та Споживачем/Замовником.
До ціни пропозиції учасник не включає послуги з розподілу електричної енергії.

4. Обґрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення предмета закупівлі: Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі прогнозних кошторисних призначень замовника на 2023 рік. КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти».
Визначення потреби здійснено на підставі аналізу фактичного постачання товару для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Розрахунок очікуваної вартості було здійснено з використанням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі закупівельних цін попередніх періодів.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі здійснення аналізу цін згідно результатів торгів РДН, що оприлюднено на офіційному сайті оператора ринку, а також за результатом вивчення ринку постачання електроенергії за допомогою здійснення ринкових консультацій.

Детальніше за посиланням та у файлах: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-05-018152-a

Тендерна документація
Додаток 1 до ТД
Додаток 2 до ТД
Додаток 3 до ТД
Додаток 4 до ТД. Проект договору


Послуги з організації шкільного харчування

02.12.2022

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівліПослуги з організації шкільного харчування:

1. ID номер:UA-2022-12-02-017920-a

2. Предмет закупівлі: Послуги з організації шкільного харчування

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

Конкретна назва предмету закупівлі Очікувана кількість, діто-днів (шт) Загальна очікувана кількість, діто-днів (шт)
Зимовий період: Січень, лютий Весняний період: Березень, квітень, травень
обіди 1-4 кл. обіди 5-9 кл. обіди 10-11 кл. обіди 1-4кл. обіди 5-9 кл. обіди 10-11 кл.
Послуги з організації шкільного харчування 2356 2449 341 3724 3871 539 13280

Якість послуг повинна відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», вимогам ДСанПіНу 2.2.4-171-10, Наказу Мінагрополітики України №39 від 10.02.2016р., Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ №908 від 03.07.2006р., Закону України «Про дитяче харчування», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та іншими чинними нормативно-правовими актами. Якість продуктів харчування та виготовлені з них страви повинні відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТів, іншим нормативним документам.

4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Гранична вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах (групах); дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»; дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей з числа осіб, визначених у статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», які мають відповідні підтверджуючі документи, встановлена згідно рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради № 617/32 від 25.10.2022 р.
Згідно отриманої інформації щодо кількості дітей пільгових категорій, які мають право на безоплатне харчування, з врахуванням граничної вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій встановленої рішенням Виконавчого комітету Чернівецької міської ради № 617/32 від 25.10.2022 р. було проведено розрахунок вартості закупівлі, а саме:
- обід на зимній період (січень-лютий 2023 року) для учнів 1-4 класів – 43,79 грн; для учнів 5-9 класів – 52,34 грн; для учнів 10-11 класів –58,58 грн закладів загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади;
- обід на весняний період (березень-травень 2023 року;) для учнів 1-4 класів – 46,79грн; для учнів 5-9 класів – 55,97 грн; для учнів 10-11 класів – 62,85грн закладів загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади.

Детальніше у файлах тендерної документації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-02-017920-a

Послуги з організації шкільного харчування (переговорна процедура)

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення до закупівлі Послуги з організації шкільного харчування
(UA-2022-08-17-010001-a)
Обґрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення:
Гранична вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах (групах); дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»; дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей з числа осіб, визначених у статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», які мають відповідні підтверджуючі документи, встановлена згідно рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради № 325/20 від 21.06.2022р.
Розмір бюджетного призначення за КПВК 0611021 становить: 400723,64грн.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик:

Якість послуг повинна відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», вимогам ДСанПіНу 2.2.4-171-10, Наказу Мінагрополітики України №39 від 10.02.2016р., Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ №908 від 03.07.2006р., Закону України «Про дитяче харчування», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та іншими чинними нормативно-правовими актами. Якість продуктів харчування та виготовлені з них страви повинні відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТів, іншим нормативним документам.

Детальна інформація про предмет закупівлі відображена у наступних файлах:
Запрошення
Додаток 1 до ТД
Додаток 2 до ТД
Додаток 3 до ТД
Додаток 4 до ТД
Меню зимовий період
Меню весняний період

Детальніше обґрунтування відображено на веб-сайті уповноваженого органу: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-17-010001-a

Обґрунтування застосування переговорної процедури


Пункт закону

Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Станом на 15.08.2022 року Замовником було двічі проведено (оголошено) закупівлю за процедурою відкритих торгів (надалі – відкриті торги). За результатами проведення відкритих торгів від 27.07.2022р. (UA-2022-07-11-006188-a) та від 12.08.2022р. (UA-2022-07-27-003986-a) торги не відбулися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, а саме подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
-Закон України «Про публічні закупівлі»;
-Звіт про результати проведення процедури закупівлі (UA-2022-07-11-006188-a) дата формування звіту в електронній системі закупівель 27 липня 2022р.;
-Звіт про результати проведення процедури закупівлі (UA-2022-07-27-003986-a) дата формування звіту в електронній системі закупівель 12 серпня 2022р;
-Протокол переговорів з учасником від 17.08.2022р.

Дата оприлюднення обгрунтування: 17.08.2022 року.


Послуги з організації шкільного харчування

27.07.2022

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі

Послуги з організації шкільного харчування:

1. ID номер: UA-2022-07-27-003986-a

2. Предмет закупівлі: Послуги з організації шкільного харчування

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Якість послуг повинна відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», вимогам ДСанПіНу 2.2.4-171-10, Наказу Мінагрополітики України №39 від 10.02.2016р., Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ №908 від 03.07.2006р., Закону України «Про дитяче харчування», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та іншими чинними нормативно-правовими актами. Якість продуктів харчування та виготовлені з них страви повинні відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТів, іншим нормативним документам.

4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Гранична вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах (групах); дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»; дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей з числа осіб, визначених у статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», які мають відповідні підтверджуючі документи, встановлена згідно рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради № 325/20 від 21.06.2022р.
Згідно отриманої інформації щодо кількості дітей пільгових категорій, які мають право на безоплатне харчування, з врахуванням граничної вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій встановленої рішенням Виконавчого комітету Чернівецької міської ради № 325/20 від 21.06.2022р було проведено розрахунок вартості закупівлі.

Детальніше у файлах тендерної документації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-07-27-003986-a


Послуги з організації шкільного харчування

11.07.2022

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі. Послуги з організації шкільного харчування:

1. ID номер: UA-2022-07-11-006188-a

2. Предмет закупівлі: Послуги з організації шкільного харчування

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Якість послуг повинна відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», вимогам ДСанПіНу 2.2.4-171-10, Наказу Мінагрополітики України №39 від 10.02.2016р., Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ №908 від 03.07.2006р., Закону України «Про дитяче харчування», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та іншими чинними нормативно-правовими актами. Якість продуктів харчування та виготовлені з них страви повинні відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТів, іншим нормативним документам.

4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Гранична вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах (групах); дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»; дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей з числа осіб, визначених у статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», які мають відповідні підтверджуючі документи, встановлена згідно рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради № 325/20 від 21.06.2022р.

Згідно отриманої інформації щодо кількості дітей пільгових категорій, які мають право на безоплатне харчування, з врахуванням граничної вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій встановленої рішенням Виконавчого комітету Чернівецької міської ради № 325/20 від 21.06.2022р було проведено розрахунок вартості закупівлі.

Детальніше у файлах тендерної документації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-07-11-006188-a

Кiлькiсть переглядiв: 317

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.