Формувальне оцінювання для покращення навчальної діяльності учнів

Підготувала вчитель математики Кисилиця М.В.

Формувальне оцінювання – це оцінювання під час навчання і “для навчання”. “Формувальне”– тому що, на відміну від підсумкового, має на меті формування (або форматування) навчального процесу з урахуванням навчальних потреб кожного учня задля більш ефективного формування необхідних знань, умінь та ставлень.

Завантажити матеріал

Як організувати освітній процес для підвищення результативності учнів?

Підготувала Чоботару А.В.

Спираючись на досягнення психологіч­ної науки, вчителі досліджують особливості навчання як активно-пізнавальної діяльності школярів.

Ця діяльність має спрямовуватися вчителем, а тому він повинен формувати в учнів відповідну мо­тивацію. Якщо не робити цього, то стає цілком ре­альною небезпека, про яку говорив В.О.Сухомлинський: «Усі наші задуми, усі пошуки і побудови зво­дяться нанівець, якщо нема в учня бажання вчити­ся».

Учителі (навіть ті, хто має вже достатній досвід та педагогічну майстерність) перед кожним уроком шукають відповідь на «вічне» запитання: як побуду­вати навчальну роботу, щоб вона викликала емоцій­не піднесення у школярів, неодмінно позитивно впливала на їхні почуття і мислення, збагачувала їх досвідом самостійних пошуків і роздумів. Це дає мож­ливість формувати такі соціально значущі мотиви навчання, як обов'язок перед Батьківщиною, як підго­товку до життя, до суспільно корисної праці.

У педагогічній практиці можна використовувати такі прийо­ми, методи, способи та шляхи вливу на мотивацію дитини до навчання, які допомагатимуть учителеві організувати «навчання із захопленням».

Завантажити матеріал

Кiлькiсть переглядiв: 375

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.